Heeft u een klacht over onze dienstverlenging of een van onze huurders? U kunt deze hier indienen. Wij nemen uw klacht serieus. Wij werken volgens een vaste klachtenprocedure.

Klachtenafhandeling

1
1

Klacht melden

U kunt uw klacht melden via Mijn Bright Wonen, of neem contact met ons op. Probeer in uw melding duidelijk aan te geven wat er is gebeurd en wie er betrokken zijn.

2
2

Behandelen klacht

Wij nemen uw klacht in behandeling. Deze wordt door ons team beoordeeld. Wij nemen hierbij altijd contact met u op.

3
3

Besluit

Wij willen samen met u en betrokkenen goede afspraken maken. Wij leggen deze afspraken vast en u ontvangt uiterlijk 7 werkdagen na uw melding een bevestiging van het besluit.

4
4

Klachtencommissie

Indien u het niet eens met met het besluit kunt u bezwaar maken. Dit bezwaar wordt door onze manager Wonen in behandeling genomen. Kunt u zich toch niet vinden in het besluit kunt u zich richten tot de klachtencommissie.

Wilt u meer weten hoe wij werken? Bekijk hier onze veelgestelde vragen.