Huurdersportaal

Op deze pagina staan de details van uw huidige huurcontract(en). 

Contractgegevens

Huurcontract {{selectedOvereenkomst.eenheid.omschrijving}} {{selectedOvereenkomst.identifier}}
Straat & Huisnummer {{selectedOvereenkomst.eenheid.adres.straatnaam}} {{selectedOvereenkomst.eenheid.adres.huisnummer}} {{selectedOvereenkomst.eenheid.adres.huisnummerToevoeging}}
Postcode & Woonplaats {{selectedOvereenkomst.eenheid.adres.postcode}} {{selectedOvereenkomst.eenheid.adres.woonplaats}}
Begindatum {{selectedOvereenkomst.begindatum | date: "shortDate"}}
Einddatum {{selectedOvereenkomst.einddatum | date: "shortDate"}}
Contractsoort {{selectedOvereenkomst.soort}}
{{selectedOvereenkomst.hoofdhuurder.soort}} {{selectedOvereenkomst.hoofdhuurder.relatie.zaakRelatieTitel}}
Geboortedatum {{selectedOvereenkomst.contractanten[0].relatie.geboortedatum | date: "shortDate"}}
IBAN {{IBAN}} De ingevoerde IBAN is niet correct. IBAN is een verplicht verplicht
Betaalmethode
{{ selectedOvereenkomst.betaalgegeven[0].incassowijze }} Betaalwijze veranderen naar Automatisch Incasso

Medecontractant(en)

{{contractant.soort}} {{contractant.relatie.zaakRelatieTitel}}

In mijn woning is een boiler aanwezig. Klopt het dat ik een huurcontract moet afsluiten met Eneco?

Ja, wanneer er een boiler in de woning aanwezig is, dan dient u een contract af te sluiten voor de huur van de boiler. In dit contract is opgenomen dat Eneco een monteur stuurt als de boiler defect is of vervangen moet worden.

 

Woont u in een huurwoning van Bright Wonen? Zeg dan tijdig schriftelijk de huur op. Heeft de woning een eigen water-, gas- en/of elektrameter, vergeet dan niet het contract met uw water- en energieleverancier op te zeggen.

De huismeester is bereikbaar via het algemene nummer van het KCC 010-288 48 68.

Als de huismeester dienst heeft, dan wordt u doorverbonden. Anders wordt aan de huismeester gevraagd om contact met u op te nemen.

Bright Wonen kan een u de bedragen van de onderstaande posten doorgeven.

  • schoonmaakkosten voor gemeenschappelijke ruimten
  • energiekosten voor gemeenschappelijke ruimten
  • huismeesterkosten

Via deze link van de belastingdienst kunt u vinden welke componenten u mag doorgeven.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/huurtoeslag/huur-en-servicekosten/wat-is-rekenhuur

Per rubriek tellen we maximaal € 12 bij de huurprijs op, ook als u een hoger bedrag betaalt. In totaal gaat het dus om maximaal € 36,-. Geef wel de werkelijke servicekosten door. Bright Wonen kan deze bedragen aan u doorgeven.

  1. Schoonmaakkosten voor gemeenschappelijke ruimten Dit zijn de maandelijkse schoonmaakkosten voor de lift en andere gemeenschappelijke ruimten, zoals een galerij, trappenhuis of recreatieruimte. Is uw huurhuis aangewezen als onzelfstandige woonruimte? Dan mag u de schoonmaakkosten voor bijvoorbeeld een gezamenlijke keuken, woonkamer, wasruimte of toilet niet meetellen.
  2. Energiekosten voor gemeenschappelijke ruimten Let op! Het gaat hier niet op de energiekosten van uw huis, maar alleen om die van de gemeenschappelijke ruimten.Dit zijn de maandelijkse elektriciteitskosten voor de lift, de verlichting en bijvoorbeeld de ventilatie- en alarminstallaties voor gemeenschappelijke ruimten.
  3. Huismeesterkosten Dit zijn de maandelijkse kosten voor de diensten die de huismeester, flatwacht of buurtconciërge voor u als huurder levert.

In mijn woning is een boiler aanwezig. Klopt het dat ik een huurcontract moet afsluiten met Eneco?

Ja, wanneer er een boiler in de woning aanwezig is, dan dient u een contract af te sluiten voor de huur van de boiler. In dit contract is opgenomen dat Eneco een monteur stuurt als de boiler defect is of vervangen moet worden.

 

Woont u in een huurwoning van Bright Wonen? Zeg dan tijdig schriftelijk de huur op. Heeft de woning een eigen water-, gas- en/of elektrameter, vergeet dan niet het contract met uw water- en energieleverancier op te zeggen.

De huismeester is bereikbaar via het algemene nummer van het KCC 010-288 48 68.

Als de huismeester dienst heeft, dan wordt u doorverbonden. Anders wordt aan de huismeester gevraagd om contact met u op te nemen.

Bright Wonen kan een u de bedragen van de onderstaande posten doorgeven.

  • schoonmaakkosten voor gemeenschappelijke ruimten
  • energiekosten voor gemeenschappelijke ruimten
  • huismeesterkosten

Via deze link van de belastingdienst kunt u vinden welke componenten u mag doorgeven.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/huurtoeslag/huur-en-servicekosten/wat-is-rekenhuur

Per rubriek tellen we maximaal € 12 bij de huurprijs op, ook als u een hoger bedrag betaalt. In totaal gaat het dus om maximaal € 36,-. Geef wel de werkelijke servicekosten door. Bright Wonen kan deze bedragen aan u doorgeven.

  1. Schoonmaakkosten voor gemeenschappelijke ruimten Dit zijn de maandelijkse schoonmaakkosten voor de lift en andere gemeenschappelijke ruimten, zoals een galerij, trappenhuis of recreatieruimte. Is uw huurhuis aangewezen als onzelfstandige woonruimte? Dan mag u de schoonmaakkosten voor bijvoorbeeld een gezamenlijke keuken, woonkamer, wasruimte of toilet niet meetellen.
  2. Energiekosten voor gemeenschappelijke ruimten Let op! Het gaat hier niet op de energiekosten van uw huis, maar alleen om die van de gemeenschappelijke ruimten.Dit zijn de maandelijkse elektriciteitskosten voor de lift, de verlichting en bijvoorbeeld de ventilatie- en alarminstallaties voor gemeenschappelijke ruimten.
  3. Huismeesterkosten Dit zijn de maandelijkse kosten voor de diensten die de huismeester, flatwacht of buurtconciërge voor u als huurder levert.