Bel ons (010) 288 48 68 of plaats een terugbelverzoek

De huur van uw woning of parkeerplaats kunt u op verschillende manieren opzeggen. Houd bij de opzegging rekening met de voorwaarden, zoals uw opzegtermijn. 

Veelgestelde vragen over huur opzeggen

Woont u in een huurwoning van Bright Wonen? Zeg dan tijdig schriftelijk de huur op. Heeft de woning een eigen water-, gas- en/of elektrameter, vergeet dan niet het contract met uw water- en energieleverancier op te zeggen.

De huur van de boiler wordt gelijktijdig met de huuropzegging van de woning beëindigd. Afdeling Verhuur geeft dit door aan Eneco.

Belangrijk! Bewoner/erven dienen de huur van de boiler niet zelf op te zeggen, omdat Eneco dan een veel langere opzegtermijn hanteert.

U kunt de huur op elke dag van de maand schriftelijk of per e-mail opzeggen. Houdt u er wel rekening mee dat de einddatum nooit in het weekend of op een feestdag kan vallen.

U moet zelf de leveranciers van bepaalde diensten zoals bijv. Eneco, Evides, Telefonie en Internet providers afzeggen. De boiler hoeft u niet zelf op te zeggen bij Eneco dat doet Bright Wonen zelf.

Nee, de TTI'er heeft geen recht op het huren van de woning. Wanneer een huurder van plan is de huur van de woning op te zeggen, moeten alle inwoners eruit. Ook diegene die met toestemming in de woning wonen.