Reparaties en onderhoud
Bright Wonen helpt als er iets gerepareerd moet worden. We doen veel reparaties zelf en soms sturen we een specialist van een onderhoudsbedrijf naar u toe. Ook voeren we jaarlijks in onze woningen en gebouwen gepland onderhoud uit. U kunt hierbij denken aan schilderwerk, badkamer- en/of keukenrenovatie, het herstellen van kozijnen, deuren en ramen etc.
Veelgestelde vragen over reparaties en onderhoud
Een reparatieverzoek kunt u eenvoudig indienen via het klantportaal. Binnen het portaal heeft u een eigen omgeving waar u door een beslisboom geleid waar u foto's van de gebreken en overige zaken aan ons kunt doorgeven. Uw reparatieverzoek wordt dan direct in ons systeem geregistreerd, zodat wij voor u aan de slag kunnen gaan.
Uw tuin is bedoeld als siertuin. Dit betekent dat u hieraan regelmatig werk moet uitvoeren. Denk daarbij aan het snoeien en bestrijden van onkruid. Het inrichten van de tuin met schuren of andere bebouwingen is zonder voorafgaande toestemming van Bright Wonen niet toegestaan. Voor advies over tuinonderhoud kunt u contact opnemen met uw huismeester.
ZAV staat voor 'Zelf Aangebrachte Voorzieningen'. U krijgt hiermee te maken als u zelf wilt gaan klussen in uw woning.
Een ZAV-aanvraag dient schriftelijk of per mail in. Uw schriftelijke aanvraag kunt u sturen naar: Bright Wonen T.a.v. afdeling onderhoud, Postbus 12345 300 AA ROTTERDAM. Stuurt u uw ZAV aanvraag per mail dan kunt u deze sturen naar: contact@brightwonen.nl